شرح خدمت

در اين خدمت، درخواست متقاضي تدريس در نظام آموزش كاركنان دولت به وسيله ثبت نام و بارگذاري سوابق، مدارك و مستندات در بانك اطلاعات دانشوران و مدرسان در پرتال انجام پذيرفته و كد رهگيري دريافت مي‌نمايند. پس از گزارش‌گيري از بانك توسط كارشناسان و با توجه به امتياز اوليه از اطلاعات ثبت شده در بانك توسط مدرس متقاضي، به ايشان اطلاع داده مي‌شود كه مراحل بعدي را طي كنند..

مستندات مورد نياز

فتوكپي آخرين مدرك تحصيلي يا ارزشنامه مدرك تحصيلي اگر مدرك خارجي باشد، پايان خدمت، سوابق تدريس، سوابق پژوهشي و غيره
دانلود فرم

قوانين و مقررات

۱-بند (۴) بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۸۳۴ مورخ ۱۳۹۰/۰۱/۳۰ (موضوع نظام آموزش كاركنان) ۲- ماده ۵ اصلاحيه نظام آموزش كاركنان به شماره ۲۰۰/۹۲/۱۸۸۱۹ مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۴

استعلام(فرآيندهاي مشترك بين دستگاهي)

پاسخ به سوالات متداول

تاييد صلاحيت مدرسان آموزش كاركنان دستگاه هاي اجرايي به چه صورت مي باشد؟ جواب: متقاضيان تدريس دوره هاي آموزشي مربوط به كاركنان دستگاه هاي اجرايي مي توانند تقاضاي خود را به همراه سوابق آموزشي و مدارك و مستندات اعلام شده از طريق سامانه ارسال نمايند. تقاضاي مذكور پس از بررسي و امتياز دهي و طرح و تصويب در شوراي آموزشي و همچنين اخذ كد مدرسي از سامانه مركز آموزش مديريت دولتي قابل اجرا خواهد بود.

مدت زمان انجام خدمت

  • وابسته به سامانه

هزينه هاي مورد نياز براي دريافت خدمت

  • رايگان

مسئول اصلي ارائه خدمت

طبقه اول
طاهره فنودی

شماره تماس: 05631272384  
ایمیل سازمانی: fanoodi@mpo-skh.ir   

مراحل گردش كار

۱-بررسي مدارك ثبت نام شدگان
۲-بررسي حد نصاب امتيازات و دعوت به مصاحبه
۳-تأييد و يا عدم تأييد توسط كميته اعتبارسنجي(پس از مصاحبه)
۴-اعلام نتيجه بررسي به داوطلبان و صدور مجوزهاي موقت
۵-ارزيابي و تمديد مجوزهاي ادواري مدرسين تأييد شده سازماني

نظر خود را درمورد ارائه خدمت احراز صلاحيت مدرسان دوره هاي آموزشي كارمندان دولت را بیان کنید

مشاهده نتایج نظر سنجی